dimarts, 1 de juny del 2010

El dia abans

La panxa tota a punt

Aquesta fotografia tan poc afavoridora és de dimecres 13 d'agost de 2008. Teníem amics del Bram de visita, marxaven cap a Barcelona amb l'últim tren. Vam anar a passejar amb ells pel port (jo amb el panxot que veieu), els vam acompanyar a l'estació i després vam tornar caminant fins a casa... Pel passeig de les Palmeres jo li vaig comentar al Bram que per primer cop notava com un pes una mica dolorós i tot a la part baixa de l'abdomen, i recordo que li vaig comentar que "quin pal si les dues setmanes que queden han de ser així...". Tant em molestava que en lloc de buscar una terrassa per sopar com havíem dit, vaig voler anar cap a casa...

I ja us imagineu què! No sé si de tant caminar o si ja havia de ser així, però deu horetes més tard vaig trencar aigües.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada