dijous, 31 de desembre del 2015

Cotxe nou

A punt d'estrenar cotxe
Em va costar decidir-me, perquè el meu cotxet d'abans (compartit amb la Sara) m'agradava molt i m'ha acompanyat catorze anys a un munt de llocs, però a poc a poc s'havia anat fent vellet i les nenes exigien una mica més de maleter... així que vam fer un cop de cap, vam anar a mirar un cotxe i, és clar, vam sortir amb un altre, que ens vam comprar sense ni provar-lo. Una tradició a casa nostra, perquè l'anterior el vaig comprar no ja sense provar-lo, sinó sense ni veure'l. Així que una mica inesperadament, tenim cotxe nou, un cotxe que és com un propòsit d'any nou: gros perquè ens hi cabin les bicis i els esquís, preparat per totes les sortides que em ve de gust fer ara que ja tenim nenes de l'edat que et fa voler fer coses. Ja tinc ganes de posar-me a fer maletes! Apa, que nevi, que venim!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada