dijous, 25 d’agost del 2011

Cabells


Com que ella és d'aquest color i jo d'aquest altre, hi ha qui em pregunta si li tenyeixo els cabells o si li poso aigua oxigenada. Doncs no, ni xampú de camamilla. Aquest estiu s'ha banyat tant a la piscina que al clatell li han quedat una mica verds i tot; però abans d'anar a l'escola de grans ja els tallarem, i després només faltarà que em deixi pentinar-la (el pànic al raspall dels cabells sí que és herència meva) i tornaran a ser tan bonics com sempre.

4 comentaris:

  1. Això t'han preguntat?? La gent...!! Preciosa la foto :) i la Nin estarà guapissima, suguin llargs, curts o verds!

    ResponElimina
  2. Pànic al raspall? Jo també en tenia. Encara ara una mica...

    Com es porten les dues germanetes?

    ResponElimina
  3. Jo vaig descobrir fa poc que hi ha raspalls i raspalls, i he superat la raspallofòbia amb els Mason & Pearson, n'hi ha de mida nens, oli en un llum, tu! Són el Ferrari dels raspalls i costen un ou, però duren anys i anys i anys.
    De tota manera estic d'acord en que la Nienke està preciosa, amb o sense cabell raspallat.

    ResponElimina
  4. Apa, quina colla! No ho sabia, que hi havia tanta gent que compartia la fòbia als raspalls! Jo he arribat a tenir contractures a l'espatlla i tot de desfer-me els nusos dels cabells...

    ResponElimina