dimecres, 6 de febrer del 2013

Encara tinc respostes per tot

Aquesta nena ho vol saber tot

Un dia s'acabarà, però de moment a ulls de la Nin sóc més sàvia que cap enciclopèdia.

NIN - Mama el nen Jesús ja es va morir?
JO - Sí.
NIN - El Jan diu que no és mort.
JO - Sí, fa un munt de temps que és mort.
NIN - I s'ha convertit en pols? [cosa que jo havia explicat un altre dia]
JO - Sí.
NIN - La Maria diu que els que es moren val al cel.
JO [moment d'inspiració:] - Esclar, perquè quan bufa el vent s'emporta la pols cap a dalt.
NIN - Fins a les estrelles i els planetes!

4 comentaris:

  1. Aquesta nena faria bona parella amb Violeta. Fan cada pregunta!
    Nani

    ResponElimina
  2. Ostres, ja no estic tan espantada veient que criatures de la mateixa edat parlen d´aquests temes. El Marçal, després d´arribar al punt que la iaia que es va morir i està allà a les estrelles...em va preguntar si l´estrella d´ell i la meva podrien estar ben juntes.

    ResponElimina
  3. uff!! quines preguntes aquesta Nienke! apunta maneres!

    ResponElimina
  4. Carai nena, si que t'ha sortit profunda la Nin :)

    ResponElimina